Älskar gymmet

Ja jag önskar att det var jag som fick komma iväg till ett gym och röra på fläsket men i det här fallet så är det Cornelia som ligger vid sitt babygym och hon Ääälskar det.. Det gör jag med för det ger mig tid till att gå på toa, äta frukost och blogga..  = )

Hon är såå duktig ocå när hon slår på skallrorna och ger ifrån sig små skratt när hon inser att det är hon själv som sätter dem i gungning. = )

Snart ska vi iväg till bvc på läkarbesök och sen blir det till att laga middag.. Fläskfilé och kantareller blir det idag. = )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh lilla raringen... =) Så söt att jag bara vill pussa på henne!

=) Sött ligger hon på filten som hon har fått från "Tant Sandra"! hihi

Puss

2011-10-01 @ 18:28:08
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jösses, hon har verkligen utvecklats massor lilla skruttan! Hon ser ut att ha fått mer gullmull i ansiktet. Så söööt! OBS! Tur att jag kollar vad jag skriver innan jag trycker på skicka knappen. "paddan" IPad ändrar ju ibland orden man skriver till det den tror man menar. Gullmull blev full ull, tokigt det hade sett ut :D Pusspuss! (= pissoirs enl. Paddan)



2011-10-02 @ 01:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0