6 veckor och underbar

Nu är lilla stumpan 6 veckor gammal och man börjar undra vad man egentligen gjort och vad som har hänt under dessa veckor.. Det är nog mer än man tror och minns.. = ) Det har ju inte blivit så mycket uppdatering här, men det kanske blir bättre. Nu är vi själva hemma jag och Cornelia, för André har börjat jobba igen..

Många tror jag tycker att det blir jobbigare att vara själv hemma med ett litet barn och inte ha sin partner där, men jag måste nog säga det motsatta... André är ju lite krävande han oxå så nu är det en person mindre att anpassa sig till.. Jag sätter upp en sak att göra varje dag och hinner jag med det så är jag nöjd, sen behöver jag inte ha dåligt samvete över något annat. Det kan vara så små saker som att tömma diskmaskinen, men det är nog bara bra att inte ha för höga krav på sig själv, för man hinner inte med allt man vill göra, det är bara att inse. Var sak har sin tid...

Här om kvällen tog lillan några små steg med pappas hjälp. Hon har även börjat göra mer och mer ljud som skulle kunna betyda något. Att ha ögonkontakt med folk gillar hon oxå. = )

Just det senaste uppdateringen från bvc visade att hon nu är 57 cm lång och väger 4645 g.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Lilla pluttan! Jag blir så glad varje gång jag får se nya bilder. Pussaaa!!!

2011-09-23 @ 20:28:47
Postat av: Sandra

Hihi hon är tidig i utvecklingen! ;-) så söt! Vi får höras snart! Puss!!

2011-09-23 @ 20:39:12
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Samira

Både söt och duktig. Det har ni gjort bra :). Ska bli så mysigt om några veckor när vi alla kommer ner och myser.



Kramar /S

2011-09-26 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0