Cornelia är kär...

Ja i fredags åkte vi till Malmö för att träffa Marzena och hennes lille Frank och då hände det. Cornelia satt och beundrade Frank och såg helt salig ut. Det var nog kärlek vid första ögonkastet. Frank stirrade dock bara förbi Cornelia så vi får se hur det fortsätter. Trevligt hade vi det iaf och Cornelia fick ärva en massa fina kläder av Frank. Det tack ar vi för. = )

Annars så börjar 3månaders dagen närma sig med stora steg och min lilla flicka växer och utvecklas i en rasande fart. Hon kan nu sitta själv utan stöd i sin bumbostol och i helgen som var åkte vi till IKEA för att köpa en spjälsäng, men de var slut. Där emot blev det en stol till lillskruttan som hon kan sitta i vid bordet. Hon är så söt när hon sitter i den helt uppstoppad med filtar och kudde för att sitta stabilt. Snart kommer hon även äta med oss vid bordet.. = )

Det är mycket snack i den lilla bruden så jag tror nog att hon känner sig mer som en Ottosson fast att hon heter Zimmergren. Munnen går i ett och är det inte skrik så är det alla möjliga små ljud. Hon älskar att ligga och prata med sin clownsnuttetrasa som jag satt upp under hyllan över skötbordet, så varje gång hon ligger och lufftar rumpan så har hon en lång och intensiv diskussion med sin clown.

Här kommer en bild på Cornelias sovande kärlek, Frank.... = )



Cornelias nya stol....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Gulliull, jag är kär i Cornelia! Så sött med clownsamtalen hi-hi.

2011-11-08 @ 09:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0