uppdate

Bilbarnstol
amningskudde
snuttefilt
napphållare
täcke och kudde
haklappar
skötväska
filt
H&M kläder
nappar

Ja det är lite utav allt vi införskaffat oss den senaste tiden till bäbis..

Jag räkna lite snabbt på hur mycket vi laggt ut på henne än så länge och det ligger nog mellan 5500:- och 6000:-

Inte så tokigt med tanka på att det är vad en ny vagn kostar, nu har vi fått bilbarnstolen av bäbis farmor och farfar, men det får man ju räkna med....=)

Det som återstår nu är bland annat ett skötbord, babygym, läragåstol, nappflaska, babyvakt, termometer,  hygien artiklar, blöjor, filt till vagnen, och i framtiden även en spjälsäng. Sen tillkommer det ju tråkiga saker till mig oxå så som bröstskydd och amningsbh....

Mmmmm känns som att läget är under kontroll...

Den 7 ska jag på koll på mvc, den 15:e är det ultraljud och den 16:e är det en koll till.
Nu är det ca 9 veckor kvar och bäbis är ca 39 cm lång och väger ca 1,3 kg...

Nu ska jag ta en dusch och sen är det natti natti....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0