Orka uppdatera

Ja imorgon tänkte jag uppdatera er om den senaste shoppingen som ägde rum i helgen. Jag är ledig då och för hoppningsvis orkar jag fota, lägga in bilder och skriva något roligt. Nu är jag mest hungrig och väntar på att lasagnen ska bli klar. Har halsbränna nu som jag brukar få när det går för lång tid mellan måltiderna.

Annars så var jag duktig och gav mig ut på en promenad i över en timme. Men det satte sina spår. Har haft ont i bäckenbenet hela dagen och det känns som att mina höfter glidit isär och breddats rejält...  Men jag ska på det imorgon igen och se om det kanske blir bättre.... jag är ju rätt otränad just nu... = )

Annnars längtar jag som bara den att få komma iform efter graviditeten. jag lyckades ju inte innan och nu blir det ju bara svårare, men jag taggar mig själv och ska nog lyckas... = )


Kommentarer
Postat av: Anneli

Här kommer en liten länk som är viktig att du introducerar för lillan så att hon också blir ett lika kulturellt barn som vi var när vi var små.



http://www.youtube.com/watch?v=2IO3THjgyJM



Pusselipuss!

2011-05-26 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0