Inköpslista1

Jag skrev ett inlägg i helgen, men då gick det inte att ladda upp bilder, och det är just bilderna som är väsentliga i det här inlägget.

Jag planerar nämligen att åka till XXXLutz nästa helg som jag är ledig. Samira kommer nämligen ner då och jag tycker att det passar bra att vi fortsätter våra möten i shoppingens tecken. När jag hälsa på henne så var vi i Ullared.

Då viste jag inte ens säkert att det skulle bli en tös (även om jag anade det) så jag ville inte handla för mycket, men nu börjar den spärren släppa. Jag var inne på XXXLutz hemsida och insåg att det fanns en hel del bäbissaker där som skulle vara trevliga att få med sig hem.

Jag samanställer därför en "vill ha" lista i form av bilder här nedan.




Kommentarer
Postat av: Ellis

Men dit vill ju jag med ju... :)

2011-05-10 @ 11:24:22
Postat av: samira

Lång lista Monki :)



Ses snart!



KRAM

2011-05-10 @ 11:35:04
Postat av: Monica

Vi ska åka dit den 21:a maj... så om du inte ska föda barn den dagen och orkar gå så får du gärna följa med Ellis.. = )

2011-05-10 @ 14:09:19
URL: http://mamastuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0