Köp till bäbis...

Jag har tänkt att föra lite statestik på hur mycket det kan kosta att ha en unge. Först tänkte jag att jag skulle dokumentera det första året, men så kommer det nog inte bli. Vi får se hur länge det håller.
Än så länge är vi uppe i 2177:-
vagnen 2000:- och ullaredskläder för 177:-. Igår fick jag lite kläder av snälla Lina som säkert kommer till nytta.

Nästa helg är det barnloppis i Asmundtorp, men jag jobbar och André ska ska till Västerås och bowla med jobbet så jag har hyrt in Ellis och Lina som får leta bra bäbiskläder till oss. Dessutom tror jag nog de vet mer om vad som behövs.

Det jag skulle komma till i det här inlägget är att jag hittade så förtjusande söta sängkläder på hemtex igår. Men jag kunde inte se hela motivet förns jag kom hem och kolla på deras hemsida och tur var väl det för annars hade jag köpt det direkt. Nu föreslår jag att någon annan köper det i present till oss (bäbis). För även om jag är emot bidrag från familjen till den lille, så får man köpa små presenter. Och jag har alltid tyckt att det är svårt att köpa presenter till folk då man inte vet om det kommer att användas. Så för att ni ska slippa känna som jag gör så kommer jag lägga ut allt smått och gott som jag hittar och vill ha.. = ) Jag skämms faktiskt inte.


Hemtex 249:-

Kommentarer
Postat av: SARA

Jag ska ¨å igenom Tildas bebbe kläder till dig oxå. :)

2011-03-16 @ 20:51:01
Postat av: Anonym

Ååhh, jag dör, jag dör, jag dör såå SÖTA sängkläder!!! Min köpnerv kliar som bara den, men det är väl bara att vänja sig nu om du ska lägga ut allt fint att önska sig här på bloggen :-D

Pusselipuss!

2011-03-19 @ 18:37:23
Postat av: Anneli

Ååhh, jag dör, jag dör, jag dör såå SÖTA sängkläder!!! Min köpnerv kliar som bara den, men det är väl bara att vänja sig nu om du ska lägga ut allt fint att önska sig här på bloggen :-D

Pusselipuss!

2011-03-19 @ 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0