I brist på annat

så sitter jag nu och youtubar förlossningar.. = ) ja jag tycker det är intressant att se hur olika kvinnor klarar förlossningen olika. Jag tror jag är på jakt efter att se att det går väldigt lätt för någon och då kan jag ställa in mig på att jag oxå kan ha det så.. = ) Jag laddar för fullt mentalt att det ska gå som smort att föda barn.. Vägrar tänka på att det kommer ta lång tid och göra ont.

Annars så får jag väl säga att jag mår väldigt bra nu. Det känns skönt att de första månaderna av illamående och tröthet är över. Det som är jobbigt nu är ångesten över vikten och känslan av att bli allt mer osmidig. Att knyta skorna är inte så lätt längre.

Bäbis har oxå börjat vakna till liv lite mer nu och jag känner tydliga sparkar i magen.
Det jag längtar mest efter är nu att få ta på bäbis en utav overallerna och bara krama henne jätte mycket.. Jag brukar tvångskrama katterna och André oxå ibland, och eftersom de vet att jag tycker så mycket om det så står det ut i några sekunder innan de kravlar sig loss.. = )

Andra funderingar som vi har är ju det där med namn... Jag har nu tre favvo namn var av ett som jag kom på nu nyss. Cornelia, Nora och Isabella.  Men vi kommer inte att bestämma något förns vi ser henne...

Det är så sjukt att jag redan är i 6 månaden.. 21 veckor har gått och jag är i vecka 22... Jag får räkna på det hela tiden för jag tror inte att det är sannt.

Nä nu ska jag bege mig till jobbet och snart kommer det att vara ljust när jag slutar kl 20:00..   = )



Kommentarer
Postat av: Anneli

Förlossningen kommer säkert att vara fantastisk, för jag tror att man bara minns det bästa efteråt, och du är ju så bra på allt du tar dig för.

Bäbis, bäbis, bäbis, så söööt du kommer vara vara (är), längtar.

PUSSKRAMGOS!!!

2011-04-01 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0