på begäran

Jag vet att jag är dålig på det och ni har all rätt att tjata... Här kommer iaf en bild på bulan.

Ni kan även se att det som är i fokus är bakgrunden på vårt fina hem just nu. Flyttkartonger överallt och ingen ordning alls känns det som, men det går att leva så här ett tag till. 23 dagar kvar innan vi får tillträde till huset så det ska vi nog stå ut med..

Jag är för övrigt själv hemma med bäbis och katterna tills på söndag då André kommer hem från Sweden rock. Jag unnar honom det här och det var riktigt länge sen vi var ifrån varandra så här länge så det väl på tiden...


Vecka 31+5 tror jag det är idag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Monica!!! =) Äntligen fick ja se en bild.. och du ser helt fantastisk ut!! Tack för pratstunden... <3

Ps; Pappa hälsa tillbaka! hahah

Puss

2011-06-07 @ 21:30:13
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Alltid såå fin min Monka!!!

Idag har jag hälsat på en liten Gabriel 6 veckor gammal. Pappa Klas (Hälgö kajaker) såg väldans stolt ut med all rätt.

Längtar efter att få träffa lillan i din magge när hon är färdiggräddad o klar! PUSSAS!

2011-06-08 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0