35 dagar

Usch det låter ju inte bra.. Bara 35 dagar kvar innan bäbis kan komma och jag har precis gått från att fokusera på jobb till att nu fokusera på packa och flytta. På fredag får vi nyckeln till huset och då blir fokus att renovera. Sen kommer familjen ner och då vill man ju umgås och ha det bra. SEN kan jag lägga om fokus på att bäbis ska komma.. Hopas jag hinner bara. Imorgon blir det BVC för lite urinprov och annat vanligt med mätning av mage och lyssna på Bäbis snabba små hjärtslag. = )

Annars så är det ju bara frid och fröjd, den enda åkomman jag har är lite ont i bäckenbenet när jag ligger i sängen och vänder på mig...så jag håller tummarna att det inte blir värre än så här... Sen kommer ju förlossningen och det kommer nog räcka med obehag där...

här är lite saker jag vill köpa till bäbis...


169-: från unikdekor


35-: från inreda.com


490-: från inreda.com



245-: från inreda.com

Kommentarer
Postat av: Ellis

35 dagar kommer gå undan :). Nu längtar man hihi om inte annat så längtar lilla Ängla med att få ut sin kompis :) Förlossningen kommer gå alldeles utmärkt ska du se! Flytten likså. Lägg bara lite mer energi på att vila upp dig ordentligt. För när det väl är dax behöver du all energi som du bara kan få! puss och kram

2011-06-29 @ 22:28:28
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åhh vilka underbara väggdekorer!! Vill också ha på mina väggar här hemma! hahah =)



Men jöses.. 35dagar? Det går snabbt! =)

Ringer dig nån kväll i veckan. Saknar dig massor!

Puss!

2011-07-04 @ 10:58:36
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0