Panik...

Ja, ibland drabbas jag av lite panik, men jag blir snabbt av med den oxå.
Vi har nu i en veckas tid renoverat alla tak och väggar i huset och det är så vitt som det bara kan bli nästan...
Vi är inte klara än men väldigt snart... Kära syster och Fredrik har varit här sen i tisdags men åkte igår och pappa åkte nu precis, men utan deras hjälp så skulle vi nog knappt bli klara innan Bäbis kommer. Och det är just det jag har lite panik över ibland... Tänk om hon kommer nu... allt är nerpackat i kartonger och vi har ett hus som luktar målarfärg och golv täckta med papp.. Det går ju inte...Men Det känns inte som att hon är på väg ut, hon är nog inte ens fixerad så jag kan lugna ner mig...

Till helgen ska vi nog köra ett lass med de stora möblerna och förhoppningsvis sover vi vår första natt i huset där då... = ) Fram tills dess ska vi köra kartonger och börja packa in i köket och i garderoberna och framför allt städa... = )

Nu måste jag fixa lite mat och sen tillbaka till huset och jobba... = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0