lite baby stuffs

Jaa. man har ju börjat kolla runt på lite saker så smått, men det känns som att det är för tidigt att köpa något än.

Man ser knappt att jag är gravid, och jag kan fortfarande dölja det bra. Det är svårare att framhäva det på ett snyggt sett. Tycker mest bara att jag ser tjock ut..  Längtra tills jag kan ha en tajt tröja på mig eller en klänning och få visa bulan ordentligt.

Här är iaf några saker som vi kollat up på IKEA som vi vill ha.. Ska börja köpa saker efter det andra ultraljudet då man förhoppningsvis vet vad det blir för något och att den mår bra.. = )


Kommentarer
Postat av: Ellis

Åh...vilken mys mage du har :) Tack för igår gumman! Vi får ta och åka en sväng till ikea en dag du och jag Puss puss

2011-02-06 @ 12:48:11
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com
Postat av: Anneli

Ojojoj, nu blir mitt kaffe lite salt av lyckotårar. Saknar dig massor!!!

Puss o gos

2011-02-08 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0