Jag har inga cravings.... bara begär...

Jag har stolt kunnat säga att jag inte har några cravings och det känns jätte skönt.. För jag vet att jag kommer bli tjock endå...

Men nu är det ju så att jag är så jäkla varm hela tiden och vad passar då bättre än en liten glass.. En glass (eller 2) går alltid ner och jag mår inte dåligt av glass. När jag inte kan äta något annat så går det alltid ner glass.

Jag får kanske erkänna att jag har köpt hem så att jag alltid har glass hemma nu... men Jag mår bra då.. och det är väl det som är det viktigaste..

Fan vad fet jag kommer bli... = (

Men det siter jag i nu...




Kommentarer
Postat av: Anneli

Cravings?! Nää, skulle inte tro det, det är såhär söta föräldrar får söta barn ju. Vår mamma visste detta. Något som jag gottar mig i just nu som både är sött, gott och nyttigt är smoothies på frusna bär och juice eller turkisk yougurt med ringlad honung och nötter på. Kesella med tinade bär på eller vaniljyougurt är också smaskens. Mumsbums!

2011-02-08 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0