Det är aldrig försent...

För lite nya cravings... Jag vill nog endå påstå att jag inte haft några cravings även om jag har varit tokig i glass under hela graviditeten. Men det är ju inte så konstigt när man mår så bra av att äta glass... Men nu när det är 2 dagar sen lillan skulle ha kommit ut så har jag svårt att slita mig från limpa.. en helt vanlig Pågenlimpa med smör och ost. Jag har nog inte ätit det sen jag var liten och pappa alltid köpte hem limpor för en billig peng...Jag har tryckt i mig 4 st redan nu, och snart kommer jag få ont i magen, men jag kommer nog äta fler... Sen kanske jag blir så mätt att jag går och sover middag igen...

Förhoppningsvis ska jag väl packa upp de 2 kartongerna med kläder som står i sovrummet och väntar.

Barnmorskan som jag var hos sist... En stor och härligt positiv kvinna som betedde sig på gränsen till hög, hon frågade mig vad det var jag hade kvar att göra hemma innan Cornelia ska komma? Jag villle säga ingenting.. Men det finns ju massor jag kan göra..Inget jag tycker att jag Måste göra, men det skulle ju så klart vara bra att göra det nu. Så kanske att det är så att min kropp tillåter inte lillan att komma ut förens jag är helt klar..... Men då kommer hon ju inte innan jul så jag hoppas att det inte stämmer.

Nu vill jag inbilla mig att det känns anorlunda och att det rör på sig och det kanske det gör oxå.. = ) Igår tror jag (kanske) att slemproppen lossna men jag är inte säker. Och om det nu är så så kan det röra sig om några dagar innan förlossningen startar. Jag tycket nog att jag har lite oftare sammandragningar oxå, men de känns ju bara lite obehagligt, inte det minsta ont, så de har nog ingen verkan på mig...

Aja vi får se hur det går... Jag trodde ju att söndag skulle vara en bra dag att föda barn på, men det kan nog mycket väl bli nästa vecka oxå..

Min kusin Jenny sa redan i vintras att hon trodde på den 13:e... Men det passar inte riktigt bra då. Jag har nämligen biljett till att se Hoffmaistro och Timbuktu den dagen... Även om jag börjar inse att jag kanske inte kan se dem så räknar jag iaf med att kunna stå utanför och lyssna. Och André kan ju iaf få se dem...

Ja ja det blir så som hon har bestämt, så är det bara.....


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är så kuuul! Mitt hjärta ler :) Snart är det den 6:e...annars kommer hon den 11:e. Oavsett när hon tittar ut så tycker iaf jag att du och André gjort ert bo tillräckligt najs åt bäjbiii. Det som behövs kan köpas då hon kräver det. Hörs snart! Kram&gos

2011-08-05 @ 23:07:56
Postat av: Sandra - TÄVLING PÅ BLOGGEN

ha en trevlig lördag :)

2011-08-06 @ 15:10:33
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0