Action...

Jag har nys legat på soffan och tittat på mobilen si så där var 5 minut då sammandragningarna avlöser varandra... Det kändes nästan som att det kommer börja hända grejer här snart, men nu när jag rest mig upp så känns det som vanligt igen... Men jag har haft sammandragningar hela dagen och de gör ondare och ondare, så något är ju på g iaf...

Men istället för att ligga på soffan och tro att jag ska föda barn snart så ska jag nog baka lite kanelbullar.. Om inte annat kan det vara gott att ha med sig till förlossningen...

Det är nu en vecka sen hon skulle ha kommit och om det inte har hänt något om en vecka igen så får vi åka till Lund och dom får där undersöka vad som händer... Barnmorskan som jag var hos idag sa att jag kunde ringa dem på måndag och få komma in på en liten extra koll om jag ville och om jag inte redan fött såklart... Vi får se om det känns nödvändigt. Jag är ju inte orolig för varken mig elller Cornelia då båda mår prima.

Om det händer något mer så uppdaterar jag igen... = )


Kommentarer
Postat av: Anneli

Äkta bullmamma! Jag är såå lycklig att hon nu är här. Halva stan`här vet om att jag nu är moster till den sötaste lilla tjejen. Tänker på er hela tiden!

2011-08-11 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0