Foglossning eller?

Tror att det Är foglossning som jag åkt på. Nu har jag haft ont i svanken, sittbenen och höfften i en vecka, och kan inte gå normalt, ta mig upp eller ner för trappor normalt och har ont när jag sover till och med.. Oböand är det bättre, och jag ska härda ut en vecka till och se vad som händer innan jag kontaktar min barnmorska... Det är egentligen inte så illa, jag har redan vant mig vid att vara rörlig som en 90 årig kärring så jag lider inte speciellt.. Men det skulle vara skönt att kunna ta en rask promenad igen..

Här kommer en dålig bild på magen som inte alls var stor den dagen... = (


Kommentarer
Postat av: Samira

Hej Monki,



Låter väldigt likt det Elins syster hade. Vi firade midsommar med dem för några år sedan och då var hon i 6e månaden, och hade ont i ryggen och benen typ, och haltade lite smått när hon gick. Så jag gissar på samma som du, foglossning. Tycker du ska ringa din barnmorska.



Fin mage, men inte så stor :). Ses om några veckor! Puss

2011-04-26 @ 10:21:47
Postat av: ellis

gumman, det låter precis som foglossning. Kommer du inte ihåg när jag hade det?! hoppas du snart blir bättre! kram

2011-04-26 @ 11:16:47
Postat av: Sandra

Heej!! Vad fin mage du har! =) Hoppas att du mår bättre snart! =) Längtar efter dig, men tror inte att vi kommer ses på ett par månader ändå. =(



Ser fram emot fler kommande bilder. =) PUSS!

2011-04-26 @ 19:32:37
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Faster Malin

Hej! Jag hade foglossning när jag vänta lollo jag prövade akupunktur det funka jättebra.Kul att se din mage. Lycka till sandras faster Malin!

2011-04-27 @ 16:55:14
Postat av: Anneli

Finaste magen i världen! Hoppas att det onda går över.

Puss min sköna!

2011-05-05 @ 13:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0