det rör på sig

ja nu börjar det bli riktigt kul att vara med barn och jag börjar verkligen se fram emot att få en liten flicka som SKA avguda mig och som jag ska få lära allt jag kan.. = ) Hon kommer bli ett perfekt barn... hehe

Kul sen när jag kommer komma till insikt att Jag inte får som Jag vill längre utan kommer få kompromissa en hel del... Aja det kommer bli så kul oavsett.

Bäbis är nu ca 29 cm lång och det betyder att hon bara får bli 20 cm till.. Både jag och André var 49 cm när vi föddes så jag tycker bäbis oxå kan hålla sig till den längden... Annars så rör det sig mer och mer där inne vilket känns kul.. Alla borde ha en varelse i magen som kan sparka lite då och då.. det är kul... = I

Nu ska jag in till Malmö med Marzena som jag inte träffat på flera år.. Hon ska oxå ha bebis så det kommer bli en hel dag med bebissnacka skulle jag tro... Jag hoppas på att göra lite spontana inköp oxå...


Ha det gött och hoppas speciellt Samira är nöjd med uppdateringen nu.. Vi ses ju vecka 20 och då ska du få se på mage.



Kommentarer
Postat av: Samira

Jag är nöjd, hehe :). Fast en bild hade vart skoj också.



Låter lite mysigt att ha en bäbbe i magen. Får se när det blir min tur...



Ses snart!



Puss & Kram

2011-04-08 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0