bortskämd?

Nä det tror jag inte att hon kommer bli, även om hon är första barnbarnet för både mina och Andrés föräldrar. Mamma har iof fått en massa bonus barnbarn. = )

Men bara för att hon blir först så betyder det ju inte att hon kommer bli bortskämd. Inte av mig och André iaf. alla andra får skämma bort henne lite lagom. Hon fick ju till exempel ett jättefint badlakan av sin gammelmormor och idag kunde jag hämta ut ett paket på posten om jag hunnit, men det gjorde jag inte.. Fick iaf veta att det var till Bäbis från moster Anneli. = )

Men det som känns bäst nu är att vi idag har skrivit på kontrakt för ett hus som vi kommer kunna flytta in i om 8 veckor, och det betyder att bäbis kommer få ett eget rum trots allt. Jag var ju inställd på att leva de första halvåret eller året i denna lägenheten och att bäbis skulle få sova i vaggan inklämd mellan vår säng och skötbordet.

Så nu kan jag lite försiktigt börja planera hennes rum... = )


Bäbis tackar gammelmormor för den fina presenten... = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0