It´s a girl..... till 99%

Ultraljudet idag gick som planerat jätte bra...  Allt satt där det skulle, alla delarna fanns och var lagom stort. Bra, men vad är det för nåt då? jag var helatiden berädd på att barnmorskan skulle säga att hon inte kunde se könet, men när hon var klar med alla mätningar sa hon tillslut att hon såg tre streck som tydde på att det var en flicka.. Till 99% iaf. Det räcker.. jag kunde inte låta bli att göra en liten segergest. 1 noll till mig, inte för att jag inte ville ha en pojke utan för att jag gissat rätt..

Med de flesta kompisarna har man kunnat säga att de säkert kommer få en flicka eller pojke, men med mig och André så har till och med jag haft svårt att avgöra, vad som passar oss bäst. Men jag har önskat mig en flicka först och en kille sen, då jag tror att båda vinner på det. Sorasyrran uppfostrar lillebrorsan lite.. = )

Så nu är en etapp till avklarad. Vecka 19 är man inne i nu och nästa besök blir i vecka 25, närmare bestämt den 20:e april. Så vad ska man göra tills dess?

Hoppas på att man ska hitta ett hus kanske.. Köpa lite prylar...

Idag ska jag iaf sparka igång mig själv och röjja upp här hemma, packa ta en fika med Ellis och sen åker vi upp till Nyköping... Det blir en låång resa då åker varsin bil och det är ju inte lika kul som när man är 2 och kan bytas av... Men det får gå så långsamt det går...

Tänk om man skulle hitta dessa någongång.. Tror dom är handgjorda och inte går att köpa...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser fram emot att träffa dig nästa helg.. =) Kommer vara helt till mig när du berättar nyheten för dom andra tjejerna även om jag redan vet.. det lär säkert komma några lyckotårar! ;) hehe



Redan V. 19?! Jises, det går helt galet snabbt. =)

Puss!!

2011-03-06 @ 19:13:07
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tjejer fortsätter att dominera familjen Ottosson!!! Det skulle de visserligen göra även om det var fler av det manliga könet, ha-ha. Tack för denna helg, skönt att det inte är så långt tills nästa gång man får krama dig och lillan igen! Vi ses på fredag i Götet, PUSSPUSS!!!

2011-03-07 @ 10:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0