liten titt...

Jag har ju varit dålig på att fota den senaste tiden så här kommer en liten bild på Cornelias rum så som det ser ut idag... Rätt så tomt, men bättre det än en massa onödigt skit.. och jag lovar att det kommer bli mysigare innan hon flyttar in i sitt rum.. Tills vidare ska hon ju sova inne hos oss... = )
fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och sen onsdag... då får du ta och komma ut lilla gumman.... = ) Mamma vill prova kläder på dig och pappa vill ha semester.. = ) Och så längtar vi efter dig.. = )


Kommentarer
Postat av: Anneli

JÄTTEFIINT!!! Gullegumman kommer få den bästaste av mammor, lika go som vår egen mor, med cool inställningtill livet. P&K

2011-07-29 @ 20:59:40
Postat av: anette

mamma vill prova kläder och pappa ha semester... gud vad jag skrattade!! passade in precis på oss som väntade och väntade... 5 dgr senare bestämde eleanor sig för att äntligen komma :)ni har en sååå spännande tid framför er!! NJUT och prova massor av kläder :) ps. förlossningsarbetet kommer att gå precis som du vill att det ska, i huvudet. i verkligheten kan du inte göra mycket mer än att följa strömmen :) vad jag menar med det är att andning och inställning är a&o. lycka till :)

2011-08-05 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0