Förr eller senare

Jag tror på senare... Det känns som att lilla madam inte tänker komma ut på ett bra tag.. Det är ju i och för sig 12 dagar kvar idag, men det känns som att hon trivs där inne bara. Hon får ta tid på sig för jag är inte den snabbaste på att dona här hemma heller.. Idag fick jag in hennes kläder i garderoben och har i princip packat klart bb väskorna.. Ja det blev en liten till Cornelija och en stor till mig och André... Jag fick ju lite beslutsångest över vad hon ska ha på sig när hon kommer ut, och det kändes som att det var bättre att ta med för mycket än för lite..

Annars så trivs jag med tillvaron här hemma...Jag går om kring och städar och stökar ner omvart annat. Lagar lite mat och åker till tippen med skräp.

Nä nu ska jag nog lata mig lite till... = )


Kommentarer
Postat av: ellis

Ja lilla tösen får ha all tid i världen. Tänk så gott hon har det :) Men längtar gör vi!

Jag trodde jag packade för mycket till Ängla, men snarare blev det för lite, så det är bättre att packa ner lite extra ;). Kramkram

2011-07-22 @ 23:50:35
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ingen stress här inte! =) Så det blir en liten Cornelija? :D Jätte fint. Puss!

2011-07-24 @ 09:33:24
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det är bra att du gör det du känner för stunden, plocka och fixa lite bara när DU vill. För när lilla bruttan tittat ut så lär hon sätta dig i arbete. Men det är ju det mammor saknar när tiden rusat iväg och vips är de vuxna! Massa kärlek till dig och lillan.

2011-07-24 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0