morgonmys

Det bästa som finns just nu är när jag ammar lillan i sängen på natten och vi sen somnar brevid varandra. Hon är så söt att titta på och det finns inget bättre sätt att vakna på än att se denna lilla ängel ligga och sova intill en.....= )

Jag och André ligger på varsin sida om henne och ler när hon lägger av en fis eller gör en rolig min. Man får inte nog av henne och som nu när det gått några timmar sen jag ammade sist så gör det ont i hjärtat på mig och jag vill bara väcka henne för att få mysa och veta att hon får mat, men hon sover och är antagligen väldigt nöjd. Får se hur länge jag kan hålla mig innan jag börjar peta på henne tills hon vaknar..



Kommentarer
Postat av: Anneli

Mitt hjärta ler! Snart är ni här, TJOHOO!

2011-08-29 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0