Familjen är allt

Ja jag ska inte skriva så mycket nu för jag är sjukt trött efter en intensiv jobbperiod som nu är slut och äntligen är jag ledig 3 dagar i rad. Det ska bli mycket vila, men vi får även besök av Caroline och Joel som befinner sig här nere i Skåne-land just nu. Så imorgon blir det en systerdag och dessutom har hon med sig Vaggen som Bäbis ska sova i sin första tid. Denna vagga har pappa och Micha gjort för ca 27 år sedan när Anneli föddes så den är inte ung längre. Och att bero på Mormor och Micha så fick jag jag ett paket idag som så klart inte var till mig utan till bäbis.. Det var ett jätte fint badlakan med en älva på och även en liten luva på den.. Jag ska fota och lägga ut den imorgon... = )

Som sagt var så är jag sjukt trött nu så det blir nog till att krypa ner i sängen nu.... = )

Trevlig helg och glad valborg på er alla.

Så här kanske bäbis kommer att se ut om hon blir lik sin mor... förhoppningsvis ärver hon vissa delar av sin far oxå som tillexempel förmågan att bli brun på sommaren... = )


Kommentarer
Postat av: Anneli

Goaste gullungen! Tröjan har vår farmor stickat och jag vill minnas att knapparna på axeln var formade som små hjärtan.

2011-05-05 @ 13:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0