vecka 10... tror jag

Japp. nu är jag nog i vecka 10... 2 veckor till, sen är de tre första månaderna över... och för hoppningsvis blir det bättre då...

Jag mår väl si så där.. Försöker att göra det jag kan för att må bättre. mer kan jag inte göra, så det går ju inte att klaga heller... Men väldigt ofta käns det som att man ätit något som är dåligt och gör en magsjuk.. men så är det inte. då är det bara att försöka att äta något annat, eller inte äta alls... eller sova...

Jag är så sjukt trött. Har noll energi eller motivation till att göra något.. Därför jag inte skrivit här på ett tag..

Om jag fick välja så skulle jag vilja ha semester nu tills ungen kom ut... Åka till ett varmt land och bara ligga i en hängmatta och sova... Det hade varit livet nu... = )

på tisdag ska jag på hälsokoll. lämna lite kiss och blodprover... Inget spännande det heller...

Nu är det en avkomma jag har i magen istället för ett embryo och den är stor som ett plomon.. = ) jag gillar plomom oxå..



Nä nu ska jag sortera tvätt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0