btw

Om det är någon som läser denna blogg och inte hört det på annat håll så ska Cornelia bli storasyster i oktober. = )
Så nu börjar vi om igen, men det kommer inte bli speciellt mycket uppdaterat på den här bloggen, för det pallar jag inte.

Det var ju lite annorlunda med första graviditeten då ALLT var nytt, nu glömmer jag lätt att jag är gravid och tiden går mycket fortare nu. Jag mår för övrigt väldigt bra och det gör nog den lilla där inne med. För enkelhetens skull så är jag i den veckan som det är på  året, så nu är det vecka 17 och då går jag in i graviditetsvecka 17 oxå... Så det är lätt att hålla koll. Jag tycker ju om att göra saker och ting lätt för mig och så tänkte jag med hela den här gravititeten.= ) För övrigt så kommer det bli 14 månader mellan lillkotte och Cornelia, precis som jag planerat. = ) Vecka 19, den 10:e maj ska jag på ultraljud och då hoppas jag att vi kan se om det är en kotte ellerkottelina. =)

Nä nu ska det ätas gröt här, sen ut i solen.... puss och kraaam


Kommentarer
Postat av: Anneli

Gosisar, jag vill också mysa med er!!!

Mina systrar är ju det finaste på jorden för mig, men en liten bror till Cornelia kan ju vara bra det med.

Då får jag nyheten om lillbebisens kön på min födelsedag, LÄNGTAR!

2012-05-08 @ 00:11:45
Postat av: Donia

hallå. fin blogg:) besök gärna min:):)

2013-10-12 @ 14:15:57
URL: http://nattstad.se/haterearged

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0