goes gaga

Idag har det varit en lite småjobbig dag.. Skruttan vill helt enkelt inte sova.. från kl 14 fram till 19 fick jag gå och vyssa och amma om vart annat, men hon ville aldrig somna ordentligt, och det gjorde mig väldigt trött. Jag hade hoppats på en liten eftermiddags lur, men ikke...

Nu sitter hon hos pappa med napp i munnen och har sovit lite gran iaf.. Hoppas på att natten blir lugn iaf.

Jag tror även att Cornelia lyssnat för mycket på Ladu gaga för nu börjar hon göra konstiga gaga poser så fort man ska ta kort oxå.. = )

Imorgon ska jag följa med Ellis och Ängla till babycafét och träffa en massa andra mammor och bäbisar... = )




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh Sötnosen hihi :) Tack för en mycket mysig dag <3

2011-09-08 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0