baby boom och bumbo stol.

Jag tror det är många som har uppmärksammat att det råder  babyboom både här i vårat avlånga land och i Hollywood.  Om jag skulle lista alla i min närhet som är gravida eller nyligen fått barn så skulle listan bli lång och jag skulle säkert glömma någon, så jag ska inte försöka. En sak som jag inte kan sluta tänka på är iaf att Ellis och Alex fått sin Lilla Ängla. Hon skulle komma idag men ville inte vänta längre. Tror ingen har något emot att hon blev lite tidig. Nu väntar jag bara på att den nya lilla familjen ska komma till rätta och sen ska vi dit och inspektera den lilla.. Älskar att kläma på tjocka små bäbisar. = )

Själv var jag hos barnmorskan idag och gjorde mitt glukosbelastnings test.. Jag ska erkänna att jag inte är så insatt i vad det innebär mer än att man dricker något väldigt sött, väntar i 2 timmar och tar sen ett blodprov. Hur som helst gick allt bra och alla värden är så klart utmärkta.. Bäbis växer som hon ska och förjer växtkurvan.

Nu är jag i vecka 29 typ. (det är svårt att hålla koll) och det är ca 11 veckor kvar innan Lillan ska komma till världen.

Min foglossning är borta och jag ser så gravid ut som jag är... = )

En annan rolig sak är att Bäbis fått låna en Bumbo stol av Tilda, eller hennes mamma och pappa Sara och Johan. Vi fick även en påse med jätte sööta små kläder där favoriten var en klänning med Fem myror är fler än fyra elefantar figurer på.. Tack tack..


Så här ser Bumbo stolen ut och den kommer hon nog kunna sitta i när hon är cs 3 månader..
Det ska bli kul... = )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0