Vi har en vagn....=)

Japp igår åkte vi och hämtade en vagn. Eller köpte ska jag säga. Jag hittade en på blocket och ringde direkt.

Det visade sig att paret som sålde vagnen var de som bodde i vår lägenhet innan oss.. = )

Det blev nästan sen sån vagn som jag tänkt innan, men nu blev det en Emmaljunga cerox och en quadrolift till den och en åkpåse för totalt 2000;- vilket jag tycket var ett mycket bra pris.. Köper man bara en quadroliftså kostar den ny 2000;-

Nu ska vi bara lösa problemet med vart vi ska ha vagnen..men vi fick tips från de förra ägarna om ett föråd i trappuppgången som dom använde...

Efter helgen ska jag länka ihop den här bloggen med min vanliga blogg och avslöja för alla... = ) De sista i min närhet som inte vet är tjejerna jag ska träffa i helgen i Göteborg....

Måste även säga att Bäbis fått mera presenter. Första var ju från Samira. En mobil att hänga över skötbord eller vagga som består av färgglada elefanter.

Och nu i helgen fick bäbis sin första bok av moster Anneli.. Boken om kaninen pricken som vi läste när vi var små. = ) Till och med André kände igen boken, vilket var otroligt.. han satt mest och spela tv-spel och bråka med sin bror.


Så här ser vagnen ut förutom att det inte är camomönster i den..







Kommentarer
Postat av: Ellis

Åh...vad mysigt gumman. Nu känns det väl bättre när ni varit på ultraljud och set bäbis :) hihi. vilken fin vagn. Vi har inte fått tummarna över att hämta vår än. Men det kommer ;)Kom på att vi kommer ses nästa helg igen ju, troligtvis blir det hemma hos oss då så du vet :) Om vi inte ses innan. Ha det nu toppen i göte Puss och kram

2011-03-09 @ 16:44:37
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com
Postat av: Storasyster och moster :-D

Trots att du redan pekat på en massa vagnar vart vi än gått de senaste promenaderna så måste jag ändå säga att jag faktiskt nu ser att bäbsan får en toppenfin vagn. Skönt att det inte är camo i den eftersom den är ett litet fred/natur/kärleksbarn som ska husera i den.

Tack för senast!

PÖSSPÖSS!!!

2011-03-14 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0