shopping

Här är det vi hittade på loppisen.. Och nästa lördag blir det loppis igen. Den som jag trodde att jag inte skulle kunna gå på, men jag fick min jobblördag bortbytt så nu blir det mer shopping.

André har alltid haft en förkärlek för björndräkter och var på väg att köpa en för flera år sen när han såg en på rean på lindex. Så jag kunde ju inte neka honom denna.. = )

Anneli, Du får du se det här som rehablitering för att bli av med din björnskräck för det är troligt att du kommer möta en liten björn i vinter.

Det blev även en del pyttesmå bodys och såklart några små klänningar. Frågan är bara om bäbis kommer kunna ha några av dessa innan det blir för kallt. Kanske att hon kan ha den ena nästa vår om hon ich blir för biffig.

Annars så måste vi nog åka på semester så att hon får användning för sina klänningar. = )


Allt detta för 200:- Man är idiot om man inte går på loppis tycker jag. = )

Så en bild på magen oxå...
Jag satt och kolla på bilder på andra magar som var i vecka 20 och kände att jag inte alls hade lika stor mage, men när André fått fota mig så inser jag att magen är större än jag tror...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mycket fina kläder ni fick för en sådan liten peng!! Super bra ju!! =)

Och du blir bara finare och finare för varje dag! =)

Puss å Kram

2011-03-20 @ 22:02:01
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men jag älskar ju luddiga djurbäbisar så det blir nog ingen risk för gosskräck där inte!!! Snarare bäbsan som kommer tycka att moster är lite för kramig...

Helt otroligt vad mycket fint ni fyndade för en liten slant.

Sov första natten i nya lägenheten, och imorgon är det jag som röjer runt här hemma hela dagen då jag äntligen är ledig. Ska även informera att hemtelefonen inte funkar än. Nu är det läggdags.

Massor av godnattpussar to you HOT MAMA!

2011-03-20 @ 23:23:45
Postat av: Kusin Amanda

Men hej gravida kusin! Åh vad jag längtar till man kan börja handla grejer, ha en stor mage och få gå på UL! jag får snällt vänta till i maj på UL och det är väl inte så man shoppar grejer innan det. Vi åker på sweden rock festivalen i sommar (japp, med magen) så då kan man shoppa rock kläder till den :) Hoppas du mår bra. det gör jag. ont i pattarna men det är bara kul att man känner "nånting". Kram från lilla mig (går in i vecka 11 denna vecka)

2011-03-21 @ 17:43:50
Postat av: Sata Ullatti

Loppis is the shit! Vika fynd man kan göra. :)

Och nu syns det på magen oxå :) ååhh, vad mysigt.

2011-03-22 @ 13:43:36
Postat av: Anneli

Här kommer en länk till en artist som du säkert hört på jobbets streamer. Jag tycker att den är helt underbar, lite m. jackson i soundet.

Hoppas du och lilla familjen mår finfint.

http://www.youtube.com/watch?v=EL0pTo9Z_XU

PUSSAZZZ!!!

2011-03-24 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0