vill ha...

Satt igår och gjorde lite reserch om barnvagnar.
Innan var jag helt inne på att jag ville ha en Crescent, men kom fram till att det får bli en Emmaljunga.

Men sen skulle man ju ta reda på vilken modell och vilket chassi.. Men det kom jag oxå fram till tillslut

classic sport heter modellen, och nu börjar jakten på en bättre begagnad sådan.





Även en first class babybilstol vill man ha oxå.  Men den köper vi ny.



Nu är det bara en vecka kvar innan vi ska på ultraljud och titta på bäbis. Det ska bli jätte kul och jag hoppas att den finns kvar där inne och att den lever..

Känns kul att André ska få se den lille korven oxå.

Jag ska kunna känna rörelser från den nu, men jag är aldrig helt säker på om det jag känner är bäbis eller bara gas.. så hoppas denna vecka går fort nu, vilket det nog kommer göra då jag kommer att jobba varje dag fram tills dess.

= )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh nu fick ja se vilken adress som du har till denna blogg!! Ska bli kul å följa, så ja lägger till den i favoriter så ja hittar den snabbt å enkelt varje dag!! Så se till och uppdatera.. ofta!!! ;)



Längtar efter dig!! Puss S

2011-02-24 @ 21:06:50
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Ellis

Gumman! Det du känner som "gas" är hur den lilla falxar omkring :) Längtar lika mycket till nästa vecka som ni haha :) puss och kram

2011-02-25 @ 09:01:05
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0