Jag kunde inte låta bli...

Denna helg har varit underbaaar.... Jag är botad. Jag mår bra nu. Efter många veckors lidande mår jag äntligen som en normal frisk människa igen. Illamåendet och problem med maten är över och jag känner mig piggare igen.

Jag känner mig för visso inte gravid längre, men det är tydligen vanligt under den här tiden.  Jag är i vecka 17 nu och det har väl börjat synas lite mer nu på magen.  Här om dagen var det en äldre utländsk man på jobbet som fråga.. När kommer bäbben..? Jag tror att det är många som ser och undrar men inte många som vågar säga något...

Så dennna helg har jag varit i Halmstad och hälsat på Samira och markus och deras katt mjau. Jag och Samira åkte till Ullared för att spendera några intensiva timmar i shoppingens teckan... Jag hade inget som jag direkt ville köpa och ville inte tillåta mig gå bananas bara för att det var billigt, så jag höll mig lugn och lyckades bara fylla en korg med saker för 600:-

Jag blev lite avskräckt när jag såg vissas överfulla vagnar och tänkte att det här är människor som inte är vid sina sinnens fulla bruk... Jag plockade iaf åt mig lite hårprodukter, godis, en glasskål, några trosor och den kunde jag inte bara låta bli att köpa några små bäbis saker....

Vi vet ju fortfarande inte om det blir en kille eller tjej, men jag försöker styra det genom tankakraft och ren vilja till att det ska bli en tjej.

Jag och samira skoja om att jag får en liten kille som jag döper till Pia och klär upp i rosa kläder och sparar ut långt hår på... = )

Totalt kostade alla baby kläderna 177:- och det tycker jag är okej pris..

Nu ska jag ta hand om disken och tvätten här hemma, sen blir det soffan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0