Hur mår du?

Jo tack det är bra. Fast magen krånglar ju en del och jag känner rätt ofta att jag vill spy. Vet inte om jag är hungrig eller mätt. Och så är man ju trött mest helatiden... Inte så värtst positiv. Till råge på allt vill man ju dölja allt det här oxå och försöker ha en positiv inställning. Helst vill jag bara sluta jobba nu och bara ligga hemma tills det blir varmt och soligt ute igen.. Eller kanske åka på en solsemester....

Jag är i vecka 15 nu och sist jag var hos barnmorskan ville hon göra ett ultraljud för att kolla om jag var så långt gången som jag trodde. Okej då gör vi väl så då.. Det var lite oväntad reaktion jag kände.. För första gången kände jag mig glad på riktigt över hela graviditeten. Ungen var så söööt. och villd. Den sprattla omkring för inne som ett grodyngel, fast man såg hela ansiktet, armar, ben, fingrar och tår. Skönt att se att det vara var en oxå.. = )

Nästa gång det är dags är den 4/3 och då ska man kunna se lite mer, typ könet, och om förlossningsdatumet ska flyttas fram eller bak... Än så länge är det den 3 augusti som är beräknat, men det kan ju ändras väldigt mycket..
Själv låg jag kvar i mammas mage 3 veckor längre.

Nä nu måste jag äta lite glass.... = )


Måste man vara gravid för att tycka att det här är sött.. ? = )

Kommentarer
Postat av: Anneli

Är man moster till det lilla grodynglet kan man inte tycka annat än att det är urgullit!!! Visade stolt mms:set för den första jag fick tag på, chefens engelska man. Så står man där med varm känsla i kroppen och försöker förklara på svengelska om det lilla undret och den dialekt (!)som den kommer troligen att ha...hm. Puss

2011-02-10 @ 08:24:28
Postat av: Anonym

2011-02-10 @ 08:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0